Wat doe je hier nog dan? Misschien terug naar Nederland een idee? Klinkt allemaal erg depressief!
Depressief? nee hoor. Gewoon een paar feiten zoals ik die mee hebt gemaakt.
Misschien verkeer je in de verkeerde kringen? Waar je woont (Salisbury) is niet echt een goede wijk.... Omdat jij geen geld hebt om in een goede wijk te wonen wil niet zeggen dat heel South Adelaide klote is..
Je klaagt over de drukte, waarom ben je dan niet in Coober Pedy gebleven? Dat was rustig....
En de droogte en warmte, dat had je vooraf ook wel kunnen bedenken.
Ik ben het wel eens met Sophia, als het hier "te heet, te droog, te associaal etc." is, ga dan lekker terug..... Jammer voor je dat je geen fantastische villa hebt kunnen vinden in het paradijs voor onder de $300.000 aud.
Anyway Ik vind het nog al een belachelijke opmerking van jouw. Volgenden keer misschien wat subtieler brengen?...
of je moet het recht in me bek komen zeggen ipv anoniem achter je computertje!
Het is wonder dat je met deze mentaliteit al 3 jaar n Australië zit.... of wacht nee!.... Nou weet ik waarom Australiers Hollanders arrogant vinden dat is jouw schuld!?
1) Sophia heeft wel gelijk... Je klaagt over Adelaide maar je bent er wel vrijwillig naar toe gekomen (of kon je geen ander visum krijgen?). Als je in Australie niks voor elkaar krijgt is dat jouw probleem....
2) Dit is een forum, mensen mogen hun mening hebben. Sophia bedreigen is erg slap, ze geeft alleen maar haar mening en ik ben het met haar eens.
3) Ik ben verbaasd dat jij Australie bent binnen gekomen (op grond waarvan?) en nog steeds hier bent (waarom?).
4) Vind je jezelf niet arrogant met je geklaag? Mijn mening is: Intergreer of ga terug....
Stuur me maar een email als ik dit "recht in je bek" moet zeggen.... Ik kom graag langs in Salisbury