Weer lang geleden dat ik iets geschreven heb. Zoiezo lang geleden dat ik op Xpdite was!
Jammer want ik mis alle verhalen, als je even een week of 2 niet bent geweest dan kun je het al bijna niet meer bij lezen.
Ik heb het ook zo druk, en ik merk dat als het zo'n lekker weer is, ik niet graag binnen zit achter de computer.... dus dat wordt straks nog wat in Ozzie.
Onze spullen zijn allemaal op de boot, en de rest gaat nu eindelijk heel goed op Marktplaats. Heerlijk! Lekker leeg wordt het in huis, en het gekke is, ik vind het niet eens erg! Ziet er helemaal niet gezellig uit ofzo
Ik krijg bijna elke dag wel de vraag of ik nog geen zenuwen heb , of dat ik met een knoop in mijn maag zit etc etc.
Nee hoor...
WE HEBBEN ER KEI ZIN IN!!
Hoop dat ik dit gevoel tot de vertek dag vol houd, want het voelt heerlijk.
Had afgelopen weekend wel een soort van afscheids weekendje met mijn dikste vriendinnentjes, daarin merkte ik wel ff dat ik ze ONTZETTEND zal missen, en dat heb ik ook dan ff uitgesproken naar ze.Was een momentje van he bah

slik, maar ik zie ze nog een paar keer ( we hebben al afgesproken elke 2 jaar zo'n weekend te doen,waar dan ook )
En verder genieten we gewoon heel erg van alle momenten in het NU.