XPdite: Iemand voor ACT / Canberra? - XPdite

Jump to content

• 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Iemand voor ACT / Canberra?

Posted 23 June 2007 - 00:04 (#41) User is offline   Paht3 

• Member
  • PipPipPip
  • Group: XPdite Sponsor
  • LocationEdam

Hay,
Wij gaan het zelf ondervonden wat er wel te doen en wat niet te doen is in Canberra. Als we gaan en dat kan nog wel ff duren gaan we naar Canberra. En als we er zijn zal ik het vertellen hoe het echt is. Het is natuurlijk wel zo, het is maar net wat je er zelf van maakt, niet waar?
Gr Pat

Posted 11 July 2007 - 09:34 (#42) User is offline   lin-shinji 

• Member
  • PipPipPip
  • Group: Members

Ik woon nu alweer sinds maart 2006 in Canberra, en we zouden eind 2006 verhuizne naar Perth, maar ik ben blij dat t niet doorgegaan is. We blijven lekker hier. Heerlijk naar mijn zin, als we geen zin hebben in 'saai' Canberra rijden we in 2 uurtjes naar de kust, Batemans Bay enzo, of ff een weekendje naar Sydney. Je kunt hier alle kanten op, afgelopen weekend in wat achtergebleven sneeuw in Corin rondgehuppeld, en sneeuwpopje gemaakt voor op de motorap,  :grin: dat deed namelijk iedereen, en ikke, Nederlandse die nooit gek was op sneeuw, moest toch wel even meedoen met die sneeuwgekte. Was echt heel leuk. En regelmatig naar Tidbinbilla, half uurtje van ons vandaan, natuurreservaat waar we vorig jaar etrouwd zijn, en dit weekend was de moeite waard, eindelijk een koala gespot in t park, de platypus waren er weer zoals altijd ,en kookaburras die gezellig over onze schouder keken toen we aan t picknicken waren.

Verder net een huis gekocht in Richardson, geen saai rijtjeshuis, maar mooi huis met 4 slaapkamers, mooie keuken, 3 auto garage ne t leukste megagrote tuin met peren-,appels-vijgen-,pruimen- en citroenbomen. en druivenranken all over de pergola, en mega gave grote ingebouwde bbq.

Overall, een happy duchie in Canberra, ik houd t hier nog wel ff vol.

groetjes Lin-shinji :smile:
To the world you might be One person, but to One person you might be the world !!

Posted 11 July 2007 - 12:06 (#43) User is offline   -+henk+- 

• Senior Member
  • PipPipPipPip
  • LocationOne Mile Beach NSW

...en kookaburras die gezellig over onze schouder keken toen we aan t picknicken waren.

Bleven ze rustig zitten dan....? Bij ons proberen ze altijd het eten van het bord te gappen..... Kennelijk zijn de cookies in Tidbinbilla welopgevoeder dan in Port Stephens. (Of komt dat door de radiostraling van die telescoop daar....  :| :wink: )

Posted 11 July 2007 - 12:41 (#44) User is offline   Dijnnas 

• Advanced Member
  • PipPipPipPipPip

Een jaar of twee geleden zijn we naar Canberra gegaan, want tja, toch de capital he. Op zich grappig om gezien te hebben. We hebben twee dagen in een museum doorgebracht (we waren er in het weekend), echt leuk. Maar de rest.... Groene stad, maar saai. Ik verbaasde me ook erg dat de bussen op zondag maar eens per uur reden. In de hoofdstad van Australie!  :shock:
Men for the sake of getting a living, forget to live (Margaret Fuller)

Posted 18 July 2007 - 14:15 (#45) User is offline   Polle 

• New Member
  • Pip
  • Group: Members

Wel, saai.... misschien.  Maar wel gemakkelijk om werk te vinden.

Posted 18 July 2007 - 14:25 (#46) User is offline   Dijnnas 

• Advanced Member
  • PipPipPipPipPip

Voor mij geen reden om er dan te gaan wonen, maar iedereen heeft zo zijn prio's
Men for the sake of getting a living, forget to live (Margaret Fuller)

Posted 9 August 2007 - 16:49 (#47) User is offline   Paht3 

• Member
  • PipPipPip
  • LocationEdam

Polle is het zo gemakkelijk dan om daar werk te vinden? want wij gaan wel naar Canberra en als het zo is wat je zegt maak ik me een stuk minder druk daarom.....
Gr pat

Share this topic:

• 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Enter your sign in name and password

Sign in options