Hoi allemaal,
Mijn lievelingspaar schoenen is mijn stel afgetrapte K-Swiss die ik jaren terug in Nederland gekocht heb. Ze zijn nu echt aan vervanging toe en ik wil graag weer K-Swiss sneakers kopen, want die dingen zitten zooo lekker! Ik kan ze hier alleen nergens vinden... In Nederland is de Footlocker de winkel waar je het beste assortiment vindt, maar hier hebben ze helemaal niks van K-Swiss. Op de Australische website van K-Swiss staan ook alleen hardloopschoenen, niet de casual sneakers die ik zoek.
Weet iemand of ze toch ergens te krijgen zijn? Bij voorkeur in de buurt van Brisbane, maar een online zaak die in heel Australie bezorgt is ook goed. Alvast bedankt!
Page 1 of 1
K-Swiss in QLD Waar te koop?
Posted 30 August 2010 - 01:45 (#1)
- 3-9-2009: Maandje Australië om penvriend te bezoeken
- Oktober 2010: Aanvraag en grant WHV
- 22-1-2010: Penvriend turned boyfriend bezoekt ons in NL
- 28-1-2010: Huwelijksaanzoek in de Efteling!
- 5-3-2010: Op WHV naar Australië
- 7-8-2010: Huwelijk in Australië
- 22-10-2010: Aanvraag Partner Visa ingediend
- 10-5-2011: VISA GRANT!!! Partner Visa Subclass 820 (Temp)
Posted 30 August 2010 - 13:10 (#2)
Hoi Kooka,
e-bay is vaak de uitkomst. Ik bestel mijn All-Stars altijd per aantal in Amerika, scheelt enorm in de prijs. Voordeel was natuurlijk groter toen de dollar nog lekker laag stond maar toch. Ik neem aan dat k-swiss ook ruim vertegenwoordigd is op e-bay, bestel een aantal tegelijk en de verzendkosten zijn eruit.
Waar woon jij in Queensland btw??
Succes!!
ps ik bedoel dan wel de amerikaanse e-bay.
e-bay is vaak de uitkomst. Ik bestel mijn All-Stars altijd per aantal in Amerika, scheelt enorm in de prijs. Voordeel was natuurlijk groter toen de dollar nog lekker laag stond maar toch. Ik neem aan dat k-swiss ook ruim vertegenwoordigd is op e-bay, bestel een aantal tegelijk en de verzendkosten zijn eruit.
Waar woon jij in Queensland btw??
Succes!!
ps ik bedoel dan wel de amerikaanse e-bay.

aug 2010: begin is er, aangemeld bij XPdite :-)
okt 2010: vragenformulier kansbeoordeling verstuurd naar M2a, zijn benieuwd!
okt 2010: kansbeoordeling positief! De te bewandelen weg hangt af van nieuwe SMP-lijsten, even afwachten dus......
jan 2011: helaas geen marine biologist op de SMP, nu wachten op het nieuwe puntensysteeem en verder puzzelen.
aug 2011: 1 jaar verder en het puzzelen gaat weer beginnen ;-)
Posted 31 August 2010 - 03:19 (#3)
Hoi Sas en Jeroen,
Bedankt voor de tip! Op de Amerikaanse eBay hebben ze net niet het model dat ik zoek, het lijkt erop dat de UK die wel heeft. Ik kijk nog even verder hoe en wat met de verzendkosten. Misschien is het wel makkelijker als ik mijn zusje in Nederland een paar laat kopen en dan naar mij laat opsturen...
Groetjes, Kooka
PS: Ik woon net boven Beenleigh. Niet zo'n mooie omgeving maar rij 10 minuutjes westwaarts en het landschap is prachtig
Bedankt voor de tip! Op de Amerikaanse eBay hebben ze net niet het model dat ik zoek, het lijkt erop dat de UK die wel heeft. Ik kijk nog even verder hoe en wat met de verzendkosten. Misschien is het wel makkelijker als ik mijn zusje in Nederland een paar laat kopen en dan naar mij laat opsturen...
Groetjes, Kooka
PS: Ik woon net boven Beenleigh. Niet zo'n mooie omgeving maar rij 10 minuutjes westwaarts en het landschap is prachtig
- 3-9-2009: Maandje Australië om penvriend te bezoeken
- Oktober 2010: Aanvraag en grant WHV
- 22-1-2010: Penvriend turned boyfriend bezoekt ons in NL
- 28-1-2010: Huwelijksaanzoek in de Efteling!
- 5-3-2010: Op WHV naar Australië
- 7-8-2010: Huwelijk in Australië
- 22-10-2010: Aanvraag Partner Visa ingediend
- 10-5-2011: VISA GRANT!!! Partner Visa Subclass 820 (Temp)
Share this topic:
Page 1 of 1

Help

RSS Feed